ZadzwońZapisz się!

F.A.Q.

Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące szkoleń, terminów szkoleń, zakresu, spotkań one-to-one

Mamy dwóch lub trzech chętnych pracowników na szkolenie - proszę o informację na jaki rabat moglibyśmy liczyć przy zgłoszeniu 2 osób a na jaki przy zgłoszeniu 3?

Przy zgłoszeniu 3 osób z jednej instytucji oferujemy 10% rabatu, przy mniejszej liczbie osób możliwy jest rabat dostosowany indywidualnie, uzależniony od cykliczności zgłaszania się na nasze szkolenia.

Kiedy mamy dokonać płatności i w jaki sposób? Jaki jest standardowy termin płatności faktury u Państwa?

Standardowy termin płatności to 7 dni. Płatności należy dokonać po otrzymaniu potwierdzenia uczestnictwa w szkoleniu. W uzgodnionych wcześniej przypadkach możliwa jest płatność po szkoleniu.

Fakturę chciałabym odebrać osobiście w trakcie szkolenia. Czy jest taka możliwość?

Tak jest taka możliwość.

W jakim terminie przed szkoleniem otrzymam od Państwa potwierdzenie jego realizacji? Chodzi o rezerwację hotelu i przejazdu.

Zwyczajowo potwierdzamy szkolenie na 7 dni przed szkoleniem. Jednak czasami okres ten zostaje skrócony.

W jakim miejscu w Warszawie odbędzie się szkolenie?

Korzystamy z kilku centrów szkoleniowych zlokalizowanych w dogodnych komunikacyjnie miejscach Warszawy, zazwyczaj w centrum miasta.

Jaki jest harmonogram godzinowy szkolenia? O której jest rozpoczęcie a zwłaszcza o której godzinie będą się kończyły zajęcia drugiego dnia?

Zazwyczaj szkolenia zaczynają się pierwszego dnia o 9.15 a kończą o 17.00. Przy szkoleniach dwudniowych, w drugim dniu istnieje możliwość ustalenia wspólnie z wykładowcą innych godzin rozpoczęcia i zakończenia szkolenia, dogodnych dla całej grupy.

Czy jest możliwość otrzymania prezentacji ze szkolenia (w wersji elektronicznej)?

Prezentacje w formie elektronicznej udostępniamy tylko w przypadku szkoleń wewnętrznych.

Uprzejmie proszę jeszcze o potwierdzenie, czy wystawiacie Państwo certyfikaty uczestnictwa w szkoleniu? Jeśli tak, to czy byłaby możliwość dopisania do mojego certyfikatu liczby godzin szkoleniowych?

Tak, każdorazowo wystawiamy certyfikaty uczestnictwa w szkoleniu z określeniem liczby godzin szkolenia.

Czy będzie możliwość zamówienia obiadu w wersji wegańskiej?

Zależy to od miejsca realizacji szkolenia, bowiem nie każde centrum konferencyjne oferuje taką opcję.

Czy koszt szkolenia zawiera w sobie podatek VAT? Jak nie to ile procent należy doliczyć?

Ceny szkoleń podajemy netto dlatego należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23%.  W przypadku gdy kontrahent jest jednostką budżetową a szkolenie zostaje w całości finansowane ze środków publicznych nie doliczany jest podatek VAT.

Czy w ramach kosztu szkolenia zapewnione jest miejsce parkingowe?

Niestety nie zapewniamy miejsc parkingowych.

Ile godzin standardowo trwa warsztat lub szkolenie?

Standardowo szkolenie czy warsztat trwają 2 dni (16 godz. wykładowych), ale dostępne są też w wersji jednodniowej (8 godz. wykładowych).

Czy warsztaty wymagają posiadania własnego laptopa?

Tak warsztaty wymagają użycia własnego laptopa.

Czy wymagane jest używanie konkretnych specjalistycznych programów komputerowych podczas warsztatów?

Zazwyczaj wystarczy excel.

Czy program warsztatów/szkoleń można dopasować do indywidualnych potrzeb?

Przy szkoleniach otwartych program jest ustalony stosunkowo wcześniej i dostępny na naszych stronach internetowych. Na ten konkretny program, a co za tym idzie szkolenie, zapisują się uczestnicy więc nie ma możliwości jego modyfikacji. Jednak w przypadku szkoleń wewnętrznych może on zostać zmodyfikowany i dostosowany do potrzeb klienta.

Czy warsztaty/szkolenia odbywają się tylko w Warszawie? Czy możliwe są szkolenia wyjazdowe?

Szkolenia otwarte realizowane są tylko w Warszawie. Przy szkoleniach wewnętrznych/zamkniętych dostosowujemy się do oczekiwań zleceniodawcy.