F.A.Q.
Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące szkoleń, terminów szkoleń, zakresu, spotkań one-to-one
Czy szkolenia odbywają się stacjonarnie czy online?
Na razie szkolenia realizowane są w formule online.
Na jakiej platformie online odbywają się szkolenia?
Korzystamy z platformy MS Teams.
W jakich godzinach odbywają się szkolenia?
Zazwyczaj w godzinach 9.00 – 16.00
Fakturę chciałabym odebrać osobiście w trakcie szkolenia. Czy jest taka możliwość?
Tak jest taka możliwość.
Mamy dwóch lub trzech chętnych pracowników na szkolenie - proszę o informację na jaki rabat moglibyśmy liczyć przy zgłoszeniu 2 osób a na jaki przy zgłoszeniu 3?
Przy zgłoszeniu 3 osób z jednej instytucji oferujemy 10% rabatu, przy mniejszej liczbie osób możliwy jest rabat dostosowany indywidualnie, uzależniony od cykliczności zgłaszania się na nasze szkolenia.
Kiedy mamy dokonać płatności i w jaki sposób? Jaki jest standardowy termin płatności faktury u Państwa?
Standardowy termin płatności to 7 dni. Płatności należy dokonać po otrzymaniu potwierdzenia uczestnictwa w szkoleniu. W uzgodnionych wcześniej przypadkach możliwa jest płatność po szkoleniu.
W jakim miejscu w Warszawie odbędzie się szkolenie?
Korzystamy z kilku centrów szkoleniowych zlokalizowanych w dogodnych komunikacyjnie miejscach Warszawy, zazwyczaj w centrum miasta.
W jakim terminie przed szkoleniem otrzymam od Państwa potwierdzenie jego realizacji? Chodzi o rezerwację hotelu i przejazdu.
Zwyczajowo potwierdzamy szkolenie na 7 dni przed szkoleniem. Jednak czasami okres ten zostaje skrócony.
Czy jest możliwość otrzymania prezentacji ze szkolenia (w wersji elektronicznej)?
Prezentacje w formie elektronicznej udostępniamy tylko w przypadku szkoleń wewnętrznych.
Uprzejmie proszę jeszcze o potwierdzenie, czy wystawiacie Państwo certyfikaty uczestnictwa w szkoleniu? Jeśli tak, to czy byłaby możliwość dopisania do mojego certyfikatu liczby godzin szkoleniowych?
Tak, każdorazowo wystawiamy certyfikaty uczestnictwa w szkoleniu z określeniem liczby godzin szkolenia.
Czy będzie możliwość zamówienia obiadu w wersji wegańskiej?
Zależy to od miejsca realizacji szkolenia, bowiem nie każde centrum konferencyjne oferuje taką opcję.
Ile godzin standardowo trwa warsztat lub szkolenie?
Standardowo szkolenie czy warsztat trwają 2 dni (16 godz. wykładowych), ale dostępne są też w wersji jednodniowej (8 godz. wykładowych).
Czy w ramach kosztu szkolenia zapewnione jest miejsce parkingowe?
Niestety nie zapewniamy miejsc parkingowych.
Czy program warsztatów/szkoleń można dopasować do indywidualnych potrzeb?
Przy szkoleniach otwartych program jest ustalony stosunkowo wcześniej i dostępny na naszych stronach internetowych. Na ten konkretny program, a co za tym idzie szkolenie, zapisują się uczestnicy więc nie ma możliwości jego modyfikacji. Jednak w przypadku szkoleń wewnętrznych może on zostać zmodyfikowany i dostosowany do potrzeb klienta.
Czy warsztaty/szkolenia odbywają się tylko w Warszawie? Czy możliwe są szkolenia wyjazdowe?
Szkolenia otwarte realizowane są tylko w Warszawie. Przy szkoleniach wewnętrznych/zamkniętych dostosowujemy się do oczekiwań zleceniodawcy.
Czy warsztaty wymagają posiadania własnego laptopa?
Tak warsztaty wymagają użycia własnego laptopa.
Jaki jest harmonogram godzinowy szkolenia? O której jest rozpoczęcie a zwłaszcza o której godzinie będą się kończyły zajęcia drugiego dnia?
Zazwyczaj szkolenia zaczynają się pierwszego dnia o 9.15 a kończą o 17.00. Przy szkoleniach dwudniowych, w drugim dniu istnieje możliwość ustalenia wspólnie z wykładowcą innych godzin rozpoczęcia i zakończenia szkolenia, dogodnych dla całej grupy.